Stjerne støv

Der er så mange stjerner lige nu, smykker med stjerner, trøjer med stjerner. Mine børn er små stjerner, og min mand er vist en større stjerne. Og i går fik jeg chokolade af én af mine perlepiger, fordi jeg også er lidt en stjerne. Jeg har lavet et sødt stjerne armbånd, du får en diy her:

010

Du skal bruge:

005

Du limer først låsen på begge ender. Husk at rette armbåndet mht. størrelse

006

Så binder du stjernene på, afstanden mellem stjernerne er lidt tilfældig

007

Til sidst limer du knuderne og klipper snørrene kort af

008

 

 

Skriv et svar

