En dejlig fridag

Jeg har fri i morgen, og en fridag hos mig er altid proppet fra kl. 06:00 til sent om aften… Til frisør med barnet, fodboldkamp med det andet barn, kaffe hos nabokonen, lige lave lidt boller osv. Men i morgen skal jeg på genbrugsjagt og lave værtindegaver til min familie som jeg skal besøg i næste uge. Vi skal nemlig til bryllup i Holland og besøge både løst og fast i knap 4 dage, så der skal en del gaver til. Jeg faldt over dem her, er de ikke bare helt fantastiske? Når du klikker på billedet kommer du på skønne georgica’s blog med fine indretningstips:-)

lyskopper

Skriv et svar

