Rå bærkugle kæde

Bærkugler er egentlig lidt fine i det. Og så er de ikke helt nemme til gå til… Men dette her er en lille snyde variant, hvor der kun skal bruges 12 perler og et ret enkelt syskema. Jeg har prøvet at tage billeder af hvert trin, og har samtideligt lavet en lidt rå halskæde til mig selv. Jeg kom nemlig af sted uden smykker i morges, så det skulle da hurtigt løses:-)

001 002 003 004 006 007 008 009 011

Håber det er lidt klart hvad jeg mener, ellers må i skrive til mig med spørgsmål, så prøver jeg at forklare endnu mere. God fornøjelse hvis du har lyst til kaste dig ud i projektet:-)

2 thoughts on “Rå bærkugle kæde

  1. Det er en god vejledning, og jeg synes ikke det er spor snyd, for det bliver en rigtig fin bærkugle 🙂 Jeg har lige lavet halskæden og den er super! Sikker på at jeg kommer til at bruge den rigtigt meget her i efteråret/vinteren.

Skriv et svar

