planer og ideer

Jeg har så tit ideer. Nogen er geniale og nogen bliver aldrig til noget. Jeg samler også på alle ideer i et hæfte, og nogen gange kigger  jeg den igennem og bliver helt glad af alle de ting som jeg stadigvæk skal nå. Jeg keder mig aldrig, de lange vinteraftener!

Nu skal jeg snart på messe i Fredericia, og når det er overstået skal jeg lave om i butikken. Jeg har tænkt mig at flytte lidt rund med disken, sæt nye reoler op. Og så vil jeg gerne shine min disk op med klæbepapir og washitape, lidt lige som på billedet her. Nu skal jeg bare lige finde noget fint papir og så kan jeg i gang inden jul! Måske også en god idé hvis du har et gammelt skuffeskab eller andet som trænger til lidt opfriskning?

wasitape

Skriv et svar

