Sjovt weekend projekt

009 010

 

Lørdagen i butikken er altid min legedag. Der behøver jeg ikke at pakke ordrer, bestil varer eller andet. Jeg bruger tit den dag til lave de smykker som jeg har grublet over hele ugen. Og i går lavede jeg denne skønne perle, egentlig ledte jeg efter noget med mere farve, kunne godt have tænkt mig den i turkis, men jeg kunne ikke lige finde den helt rigtige farve, så det kommer hvis nok på en tidspunkt. Vejledningen er i hvert fald med sorte 4 mm perler, men jeg tror den ville være superfint med rocaille perler, og så i en elfenben, turkis eller mintgrøn. De mindre perlene er, de tætter armbåndet bliver. Der skal klart leges mere med dette! Sådan gør du:

001002003004005006007008

Dit snor med perler skal være ca. 80 cm lang. Du kan altid tilføje flere perler hvis den er for korte. Klip i hvert fald rigeligt med fiskesnor inden du begynder at vikle. God fornøjelse

 

Skriv et svar

