cement lys

Vi har gang i den helt store ombygning i kælderen, nyt badeværelse, vaskerum, det bliver så fint og welnessagtig. Nu er vi dér hvor man stadigvæk kan se funderingen, afløbsrør og masser af sand og grimme væge. Men med lidt fantasi kan man da se, at det bliver wunderskønt og helt klart en forbedring efter vores 4 m2 70’er badeværelse…

Men… det har også været inspirerende for mig, for i overmorgen skal de støbe en gulv med cement, og bum, så huskede jeg lige pludselig dem her flotte lys, som jeg har set på en rigtig hyggelg blog. Så når de skal lave cement, eller beton, eller hvad de nu kalder det, så går jeg lige forbi med min lille kop, og får hentet det jeg har brug for så jeg kan fremstille dem. Klik på billedet og du kommer til en fantastisk vejledning:-)

cement

Skriv et svar

