til et rodehovedet

Hold da op, hvor jeg roder. Jeg er egentlig et ustruktureret og rodet menneske. Jeg kan ikke holde mit skab pænt. Smykkerne ligger hulter til bulter fordelt over flere æsker. Mine skuffer er dramatiske, mit hobby-skab (og det er stor én) ligner noget der er løgn…. Jeg prøver dog, og nu får vi snart et garderobeværelse, wow. Og denne smykke organisering er jo en stor ønske. For så vidt jeg kan se, skal jeg bare have en skuffe, med rumfordeler og så bare put det hele pænt i skuffen. Mon det er løsning for mit rodesystem???

smykkeskuffe

Skriv et svar

