Beton udstilling

I fredags, meget, meget tideligt, sneg jeg mig ud i min pyama’s (grøn camouflageprint, rigtig ømt). Der stillede jeg mig i kø ved betonmøllen, mellem seje håndværkere og hentede en lille spand beton:-) Efterfølgende har jeg fyld rigtig mange papbæger med beton, og nogen af dem har fået hul til fyrfadslys. De andre bruger jeg så til udstilling af mine smykker, det er bleven så råt og lækkert!

Har du også lyst til lave dem? Du kan nøjes med cement (en lille pose fra byggemarked) og vand. Mine har også fået sand i, og det gør dem lidt grov i overfladen. Til gengæld er de lidt stærkere end når det kun er cement. Men det kunne man jo bare lege med. Jeg er i hvert fald bidt af betonnen og skal helt klart til lave flere projekter med det!

IMG_3199

2 thoughts on “Beton udstilling

Skriv et svar

