jule bogstaver

I onsdags var jeg en tur i Søstrene Grene. Alene, uden børn, så jeg havde rigtig god tid til kigge på alle små ting og dimsedutter. Jeg kom hjem med små glasvaser, lidt julepynt og nogen zinkbogstaver som tilsammen siger JUL. Fint som de er, men så fald jeg i dag over dette her, så jeg skal i eftermiddag have gang i limpistolen og perlene. Undergrunden er zink, så de skal ikke males, det er bare nemt! Jeg skal nok poste et billede af det færdige resultat:-)

5939637

 

2 thoughts on “jule bogstaver

Skriv et svar

