weekend food

Det er rigtig, rigtig, rigtig længe siden, at jeg havde en fri lørdag. Men det har jeg i dag! Og jeg nyder i den grad at gå rund i py-bukser, uglet hår, og drikke den ene kop kaffe efter den anden sammen med min liebschen. Det gøre også at jeg kunne invitere gæster til aftensmad og jeg har kastet mig ud i en trendy pulled porc. Jeg er overhovedet ikke en gris-fan. Det er sjældent det kommer på bord herhjemme, og de få gange jeg har smagt pulled porc i byen, har jeg syntes det var noget klamt og udkogt noget, bweeeeh. Men… for en par uger siden spiste vi hos min dejlige veninde Hannetjie og hendes familie, og der fik vi den lækreste gris, som der var puslet om i flere dage!  Hun gav mig opskriften, som findes på www.foodfanatic.dk (en skøn blog). Jeg glæder mig til i aften i hvert fald,  får lige et billede af min bitte gris (eller nakken af den)

IMAG0557

Skriv et svar

