quilling

De sidste dage har jeg været travlt med quilling, en hel ny teknik for mig. Jeg købte en snefnug og om jeg må sige, synes jeg den er blevet rigtig fint. Selvfølgelig er jeg erhvervsskadet og tænker perler med det sammen. Denne snefnug får lidt perler i ophængssnoren. Den næste får en perle i hjertet. Nu har jeg fulgt opskriften, men mon ikke det også er sjovt til lave sit eget design til øreringe og halskæde vedhæng:-) Mønstret koster kun sølle 15,-, inkl. materialer til 3 snefnug hos Kataharina fr Creative Papir: http://creativ-papir.dk/shop/catalog/product_info.php?cPath=269_301&products_id=2702

IMG_3265

Skriv et svar

