Inspirations billede

Okay…. det sker at man møder en designer, billede eller smykke som man bare skal bukke dybt for. For mig virker inspiration således at jeg lagrer rigtig, rigtig mange billeder, detaljer, farver og andre ting i mit bitte hoved. Og når der så skal laves noget, kommer det frem som noget helt nyt og mit eget. Jeg vil egentlig bare dele dette billede med jer, jeg blev henvist til et japansk site, jeg sætter et link på billedet, klik på den og du ser stort billede med japanske kommentarer:-). Men hold da helt k… hvor er de flotte. Får lyst til finde min hæklepinde fremme og de tusindvis af garnrester som jeg har liggende….:-) Have en dejlig dag!

hæklet

Skriv et svar

