Udstilling af ørestikkere

Jeg skal snart på messe igen, og jeg leder altid efter sjove ideer til udstilling. Her til morges fald jeg over en super idé på én af mine surf turer over nettet. Jeg har nemlig en hel pose med sådan nogen styroporkugler som vi aldrig fik brugt + at jeg har en masse spraymaling. Så dem skal jeg i gang med, sprayer dem i sølv, så kan jeg bar stikke ørestikkerne i dem, og så sætter jeg dem på glas fyldt med perler til udstilling. Man kunne jo også prikke nåler i dem, og hænge armbånd op, kunne man ikke det? Enkelt, nem og sjovt!

styropor

Skriv et svar

