en lille bitte æske/kuvert

Nu har du måske godt gang i smykkerne. Du laver rigtig fine, og i stedet for en blomst, får værtinden, mor eller veninde et smykke. Men hvad så med indpakningen? Jeg har lavet nogen rigtig søde æsker/kuverter ud af papirresterne som jeg bare har liggende. Jeg køber en gang imellem de dér designblokker fra Panduro, hvor der er en masse sjov i med forskellige møsnter og en god kraftig kvalitet. Størrelsen af æsken her afhænger af hvor stor du laver cirklen. Du kan bruge et glas, en tallerken, cd eller lignende som skabelon. Jeg bruger så pairlimen, som jeg også bruger til mine quilling projekter. God fornøjelse, papir er nu rigtig sjovt til lege med:-)))

gave

One thought on “en lille bitte æske/kuvert

Skriv et svar

